fredag 29. april 2011

Ni missar väl inte....

The Royal Wedding......


I dag tar jag med datorn på jobbet för att följa det kungliga bröllop :) Denna gången är det William och Kate sin tur.
Tänk, i år är det 10 år sen Haakon och Mette Marit giftet sig, jag kommer så väl i håg den dagen... Sen dess har vi fått se Kronprins Fredrik få sin Mary, och inte minst Victoria få sin Daniel :)

I sommar är det faktisk min tur att stå vit brud :)
Lördagen den 2. juli får jag min prins.
Det börjar kännas lite pirrigt nu när det närmer sig. Det är kun två månader kvar och många saker som ska fixas. Vi har ju inte lika tur som har ett helt hof som fixar allt för oss :)
Spennande blir det i alla fall!

Nu ska jag snart bege mig till butiken igen.
Det känns bra att komma tillbaka efter en vecka i Norge.

Ha en underbar helg!


1 kommentar:

  1. Oj va kul å hitta till dig!
    Sitter oxå o kollar på bröllopet - så fint.
    Grattis till giftermålet i sommar!

    Kram från Malin

    SvarSlett