torsdag 29. mars 2012

Papper, papper, papper....

Nu när det närmar sg slutet på mars är det dags att momsredovisa... Det innebär massor av pappersarbete. Jag brukar sitta i sista sekunden med tre månaders kassarapporter och fakturor och en hel hög med kvitton, men nu har fru Solvold faktisk skärpat till sig. Sen första januari har jag faktisk tagit lite varje dag, så i dag när jag skulle sortera papper tog det ungefär en timma totalt :)
Fantastisk! Lite struktur är kanske inte helt fel ändå :)

Jag glömde ju faktisk bort att ta kort i tisdags på alla fina kläder och modeller. Jag hade för mycket i huvudet så glömde hela kameran...tyvärr. Ska aldri upprepa sig....(hoppas jag :)

Nu är det snart april månad och påsk står för tur. I år får vi finfint besök från Norge, så det är Ullersätter som gäller för min del. Hoppas det blir varma sköna dagar så vi kan spendera dom utomhus. Det ser dock lite dåligt ut på Yr.no De melder inte riktigt det vädret jag vill ha.
Jag hade hoppats på att kunna sitta på en stol i solen och få lite färg i ansiktet så genomskinnelig som jäg är. Man känner sig inte direkt fräsch så här på slutet av graviditeten. Grå hy, svullna ben och ond rygg. Ja, ja, man får väl härda ut några veckor till. På lördag är det 4 veckor kvar....

I april kommer det också lite mera kläder från bland annat Soulmate. Inte riktigt lika mycket som förra leverans, men det ramlar in nyheter hela tiden.
Jag tänkte visa er en bild, men nu har jag försökt ladda upp den i en halvtimma och det funkar inte.
Nu som jag äntligen satt på min riktiga pc.... Teknik är bra när det inte strular....

jaha, va ska vi hitta på då då???
Det får väl bli en bild på denna lilla sötisen som får minna oss på påsk som kommer nästa vecka :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar