fredag 20. april 2012

Fredagkväll och let`s dance för min del. Ingen baby än så länge tyvärr... nu går jag bara och längtar efter att bli ferdig.  One week to go i morgon, sen får vi väl se när hon bestämmer sig för att komma. Så aktiv hon är inne i magen skulle man nästan tro att hon var ivrig efter att komma ut i den stora världen.
På tal om barn så kan jag nu meddela att barnkläderna är på plats. Glada friska färger, som det ska vara till barn enligt mig :) Jag har ett par introduktionserbjudanden. Alla bodys storlek 62-86 endast 79:- Samt alla T-shirts storlek 92-122 endast 99:-

T-shirt 99:-
Jeans 199:-

Cars t-shirt 99:-

Mumiklänning 129:-
Leggings 99:-

Jeansklänning strolek 92-122
179:-

Set till baby tunika/leggings 149:-

I går var Jennie från b.young i butiken med Year End kollektionen. Kläder med leverans sept-okt.
Plockade lite godbitar där också :)
Vad tycks om denna toppen???


Kombinerad med ett par glansiga svarta leggings är du klar för fest :)

Ny blus från Soulmate kom hem i dag.


Med knyt bak i ryggen.
599:-

Nu ska jag luta mig bakåt i soffan innan det är dags att gå och lägga sig.
Ha en trevlig helg på er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar