tirsdag 29. mai 2012

Oj, va veckorna flyger iväg. Mycket ar hänt sen senast, vi har fått en till familjemedlem. Våran lilla prinsessa valde att komma efter beräknat datum, men tack o pris hon kom till slut :) 3820 gram och 50 cm lång. Det var en rejäl dubbelhaka på denna tjejen :) Jag har inte varit duktig på att uppdatera bloggen, men nu är jag äntligen tillbaka. Va gäller butiken är den i stort sätt öppet som vanligt. Några lördagar har jag varit tvungen att hålla stängt då jag inte har hittat någon som kan jobba. I veckorna framöver kommer du få träffa Pernilla på vissa tider. Jag är där lite kortare stunder varje dag och vi ska göra vårt bästa för att ni ska bli nöjda :) Tänkte också fira att somaren är på g. I morgon onsdag 30, torsdag 31 och fredag 1 juni ger vi dig 30% på alla damklädet. Perfekt om du behöver något fint till sommarens alla festligheter :) Välkommen in till en trevlig handel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar