fredag 14. august 2009

Höstleverans......

I dag ankom en laddning nyheter från Ib Laursen. Jag har tyvärr inte hunnit packa upp allting, så jag får skynda mig ner i morgon bitti :)
I morgon kommer det en annons i NA, så jag hoppas på lite respons. Jag skall tyvärr inte jobba själv, men ta hjälp av en gullig tjej som heter Ronja. Jag och Veronica skall nämligen till Stockholm och vara modeller för en dag. Jag är dock väldigt nervös för morgondagen, i o med jag inte har så stor erfarenhet med just "modellering" Men det finns så mycket fint man kan göra i Photoshop, så det finns väl håpp *ler*
Dagen i dag har gått med til å shoppa kläder som jag han ha på photoshooten, noe som inte var lätt vill jag meddela. Men etter en tids letande hittade jag et par antrekk på Cubus, så får vi se va det blir..... Billigt ble det dock inte :)

Så vill jag avsluta med å önska alla välkomna i morgon mellan 10-14
10 % på alla Green Gate produkter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar