tirsdag 4. august 2009

Nya magasinet

I dag kom 4. nummer av magasinet Jeanne d'Arc Living till butiken. Jag har inte hunnit kolla i dat än, tänkte jeg skulle ta det med mig hem i kväll och lägga mig gott till i soffan. Det ser ut till å vara hur bra som hälst denna gången med. Det är jo en underbar tidning. Jag har redan solgt en :)
Annars är det rätt så lugnt i dag, inga naglar i dag så jag sitter mest å ventar in kunderna som skall komma å shoppa :) Tyvärr lite lugnt på den fronten oxo, men vi bor jo på landet så inte konstigt det inte är långa köer. Jag är jätteglad oavsett hur mycket eller lite jag säljer. Jag får hålla på med det jag tycker bäst om!!!

Jag glömde kameraen hemma i dag tyvärr, for jeg hade faktist tänkt och ta lite bilder på mina fina prylar. Jag är ingen fotograf, men träning gör mästare som dom säger. Man kan jo alltids hoppas, ha,ha...
När jag ser alla fina bilder ni tar blir jag riktig avundssjuk, jag tycker ni får till en så fantastist kännsla i bilderna. Jag längtar till å få till samma sak. Jag fick jo en jättefin (läs dyr) kamera av min älskade sambo i julklapp, men tyvärr vet jeg inte tillräckligt om fotografering. Man skulle behöva gå en snabbkurs i foto :)

Hoppas ni har en bra dag, nu skall jag surfa inom er en sväng :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar