mandag 7. september 2009

I morgon

är det äntligen dags.... Da får jag (forhåppningsvis) komma hem efter en vecka i havet. Jag längtar hem nu, til mina næra och kära och självklart butiken och alla mina kunder. Det är på en måte skönt å få en break si så där var 6. vecka. Man hinner liksom aldri tröttna :)

Nu ser jag värkligen fram emot att komma til salongen / butiken. Veronica sa det var kommit varor, så jag mistänker att gardinerna har kommit. Jag beställde et helt lass från boel & Jan. Helt underbara färdiga längder til efter min mening jättebra priser.
Sen fick jeg orderbekräftelsen på träskorna i dag, så jag hoppas dom är skickade redan. Jag längtar efter etpar svarta nu på hösten. Om du vill säkra dig et par så får du skynda på , for det kommer bare nogra få i varje storlek.

Ha det så bra så länge, så sees vi snart!
Kram!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar