tirsdag 1. september 2009

I lördags gick turen till......

Stockholm och interiörmässan. Jag trodde jag var kommit til himlen ett ögonblick så mycket fint var där.... :)
Det var fantastisk roligt å se alla saker live, i stället för på en dator eller i en katalog. Dom gör sig som allra bäst i värkligheten får man säga.
Mina favoriter var blant andra Ib Laursen, Pb Home och Miljögården. Vi hittade även en liten perla " Ludvig og co". Det blir väl å göra en beställning från dom så småning om.

Annars hittade jag även skor, A. Nordin träskor. Om jag förstod rätt så var hon en av gründerne till Calou träskor, men dom hade gått separata vägar. Dom hade båda rättigheterna till vissa modeller, bla min favorit, Knyta. ¨Dom hade lite roligare modeller även för barn och män. Jag la en order i går kväll, så nu hoppas jag inte det dröjer så fruktansvärt lenge innan dom kommer :)

Nedan visar jag lite bilder från Ludvig og co. Alla bilder är hämtat från ludvigogco.dk. Sen en bild på den underbara skoen förstås :)

Se och njut!

Ps! Klicka på bilden så blir den större :)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar