onsdag 29. desember 2010

Mini-semester

Nu var det länge sen jag gjorde nåt inlägg här på bloggen.
Jag har varit en sväng hemma i Norge på en liten julsemester. Tänkte inte det var någon ide att skriva det på bloggen för då är det ju nestan som att invitera alla tjuvar :)
Nu är vi i alla fall trygt hemma igen alla tre och morgon ska vi hämta två busungar till så då blir vi fulltaliga igen :)

Det har blivit lite annorlunda öppetider i mellandagarna pga min Norgesresa, men i morgon håller jag öppet 9:00 till 16:00
Sen är det vardag igen nästa vecka och då är det vanliga öppetider som gäller!

Rean på julvaror fortsätter ett par veckor till så om ni inte tröttnat helt på julen än så är ni välkomna att fynda julpynt till
50 % rabatt.

Jag kommer också ha ett kanonerbjudande på nagelförlängning i hela januari.
Bokar du tid för nagelförlängning i januari betalar du endast
450 kr och får 10 % rabatt på ditt första återbesök inom 4 veckor.
(Ordinarie pris 650 kr, återbesök 480 kr)
Passa på att skämma bort dig själv nu när vintern är på sitt kallaste.

Ring 0581-300 36 eller 076 768 2232
för bokning.

Välkommen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar