søndag 2. januar 2011

God fortsättning!

Nu när vi har lagt julen bakom oss ser jag nu fram emot ett nytt år till sammans med alla mina nära och kära, och inte minst med butiken och mina underbara kunder :) 2011 betyder nytt år och nya möjligheter, och jag hoppas att succén med butiken fortsätter :) Det är så roligt att ni tycker om min butik och det är A och O i ett litet samhälle som Frövi. Jag är ingen utan er! :)

I morgon är det vardag igen och för många av oss betyder det tillbake på jobb.
Denna veckan får jag börja med inventeringen, men jeg kommer hålla öppet som vanligt, med untak av torsdagen förstås. Medans ni andra tar en ledig dag flyger jag till grannlandet Norge för en litet jobbintervju påträffande mitt andra jobb. 
Håll tummarna för mig :)

Jag vill påminna om mitt erbjudande om nagelförlängning för endast
450 Kr!
Missa inte det!!!!

Ring mig på telefon 0581 300 36 eller 076 768 2232
för bokning!

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar