mandag 21. februar 2011

I dag fick jag spontanbesök av en trevlig försäljare, och jag pratar inte om min underbara sambo som hoppar in titt som tett på väg till och från jobbet :)
Nej, denna damen hade med sig de snyggaste kläder, till jättefina priser. Kan det bli bättre?
Till exempel:
Denna jättefina klänningen...
Pris: 399:-
Som kan matchas med denna koftan

Pris 299:-


Själv föll jag för denna klänningen som gav mig lite cowboykännsla :)

Pris: 399:-


Pris: 349:-


Den här gulliga klänningen kan matchas med en snygg grön kofta och kanske ett par snygga spetsleggings i cremefärg
Pris: 199:-

Denna khakigröna färgen kommer starkt i vår, så då kan man inte vara sämre än att hänga på trenden :)
Pris: 499:-


Kommer även i en snygg antikvit färg.

Dessa godsaker samt mera till kommer hem i vecka 12!

Jag väntar fortfarande på leveranser från Ib Laursen och
Boel & Jan. Vi får helt enkelt smöra oss med lite tålamod ocg hålla tummarna för att det kommer väldigt snart!


2 kommentarer:

  1. Hej
    vad heter detta klädmärke? Skickar du varor med post?

    kram Helena /franska liljan

    SvarSlett
  2. Hej!
    Kläderna kommer från Capri Collection.

    Jag skickar med posten :)

    Du kan ju skicka ett mail till mig om va det är du är intresserad av så löser vi det.
    Vissa klänningar kommer inte på lager för vecka 12, jag väntar på besked från leverantör om vilka det är.

    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvarSlett