onsdag 16. februar 2011

I går kom han äntligen!
Mannen med stor M :)
Det är julafton varje gång han kommer, synd det bara är två gånger om året :)
Är ni nyfikna nu?
Om jag säger gardiner va säger ni då?
Boel & Jan så klart!
Den alltid lika trevliga Claes besökte oss i går och han hade med sig massor av fina nyheter.
Med god hjälp från min älskade sambo och min söta dekoratör blev det beställt en hel del nytt!
Hoppas verkligen ni tycker om blått, för i vår är det det som gäller!
 Lite maritime tendenser ser vi också, det blir spännande!
Kommer nog ramla in nogra varor redan nästa vecka, sen får vi vänta en liten månad på resten!
Den som väntar på något gott.... :)

Ib Laursen är också på ingång, håller tummarna för att det kommer i dag!

Nu ska jag snart rusa iväg till dagis med min bästaste dotter som fyller tre år i dag!
Grattis Mathilde!

Sen vet ni vart ni ska åka om ni har tråkigt! :)
Välkomna ska ni vara!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar