torsdag 3. mars 2011

I dag har jag stått och tittat efter postbilen, men tyvärr ser det mörkt ut... Vi får hålla tummarna att den kommer med leverans i morgon. Det hadde passat så himla bra om kläderna kom i dag för om en kort stund kommer nämligen en reporter från Länsposten hit som ska göra en repotage om butiken :)
Tänk vilken reklam det hade varit, men vi får nog klara oss utan.

Jag måste erkänna att jag är väldigt spänd på det som hända skall. Jag kan ju inte direkt säga att jag är så van vid att prata med journalister :) Sen är det ju alltid lite pirrigt  när man inte har koll på va de skriver. Jag får försöka att hålla tungan rakt i munden så jag inte babblar på alltför mycket.
Anyhow, så är det ju jättebra med lite PR. Det behövs verkligen för att folk ska få ögonen upp för en!
Hoppas det ger resultat!!!

Ha en strålande dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar