fredag 4. mars 2011

Å va roligt det är att jobba när det går så bra!
I dag har varit en riktigt trevlig dag på jobbet.
Kläderna har sålt till guld och det är jag sååå nöjd med.
Det var ju en stor chansning att ta här i lilla byn, men så fantastisk respons jag har fått!
Jag tackar alla mina underbara kunder!

Nog om kläder!
Jag har inte haft med mig kameran på jobbet sista veckan, men jag lovar att fota lite så fort jag kan!
Så länge lägger jag ut lite katalogsbilder :)
(Förlåt Anita :)
Tillbringare i en ursnygg isblå färg.
159:-

Söt användbar rosa skål
75:-
Minner om lördagsöppet i morgon
10-14
Välkomna!
Nu ska jag hämta lite choklad och fredagsmysa lite :)
Sen blir det utröstning i Let`s dance.
Ha en fortsatt mysig fredagskväll!
Kram!


1 kommentar:

  1. Så moro Linda, det var bra å høre. Du blir forresten sikkert tilgitt :-) Hilsen A

    SvarSlett