onsdag 25. mai 2011

Äntligen!!! Jag har försökt logga in på bloggen flera dagar för att uppdatera,, men jag har haft stora problem.
Nu ser det i alla fall ut till att fungera igen :)

Nya kläder fortsätter komma in i butiken, och nu är det leveransen från mitt nya märke b.Young som är på plats!
Cardigans i tre olika färger, underbar vit tunica

samt en egen favorit....
Denna finns just nu i vit, men kommer komma i två andra färger inom kort.
Pris 349,95

Nu har jag åkt till Norge för att jobba igen, och det är min kollega Veronica som har hand om butiken. Hon får hjälpa er som bäst hon kan.
Jag hoppas det vill vara normala öppetider framöver.
Jag vet att det var lite ändringar i går och i dag, och det får jag bara beklaga. Till er som åkte ändå från Arboga i dag, jag hoppas verkligen ni hittar till mig vid ett senare tillfälle :)
Vi försöker lösa situationen till det bästa för alla parter, men tyvärr kan det bli så att det går ut över dig som kund.
Det blir en vecka var 6. vecka som blir lite amputerad, men som situationen är pr. i dag måste jag förlita mig på min kära kollega.

Än så länge har jag tyvärr inte hittat den personen som erbjuder sig jobba gratis en vecka medans jag är bortrest :)
Men är du intresserad så hör gärna av dig till mig ;)

Jag skulle gärna slippa åka till mitt andra jobb, men man måste ha råd att leva också :)
Min dröm är att jag en dag kan  leva på min butik och då lovar jag att ni inte behöver komma till låst dörr! 

I dag har jag varit på möte i Bergen efterfulgt av en trevlig middag med goda kolleger. I morgon tar jag helikoptret ut till plattformen och blir varande en vecka.
Känner att jag har lite panik nu när bröllopet närmar sig med stormsteg... Bara 37 dagar kvar!!!!
Oj, va fort det går, nu måste vi verkligen ligga i om vi ska hinna med allt. Vi trodde vi hade oändligt med tid, men icke sa nicke.
MYCKET arbete återstår så det är bara att kämpa på.
Så mycket småsaker att tänka på...
Det är bara att skriva en lista och börja haka av punkt för punkt...

Ha det bra så länge, så ses vi snart igen!
Kram på er!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar