tirsdag 6. september 2011

Formex

I lördags åkte jag till Formex för att få med mig nyheterna till höst och vinter.
Oj, säger jag bara! Så otroligt mycket snyggt så man blir alldeles till sig.
Jag började med att systematisk ta mig genom hall A, fast jag gick mig vild flera gånger... Plötsligt vet man inte vilket håll man kom från, så då får man försöka hitta tillbaka. Det är verkligen en labyrint av stånd med de underbaraste, och märkligaste saker :)

Jag hade ett långt stopp hos Capri Collection, enda stunden jag satt ner på hela dan, och gick därifrån ganska många tusen kronor fattigare :) Hoppas jag hinner få hem det till klädvisningen i september. Meningen är ju nu att handla in till nya butiken i Arboga, men innan den tid kommer vill jag dela med mig av härligheterna till er :)

Jag hittade också en ny klädesleverantör med de sötaste kläderna. Danska Soulmate, feminin mode till den mogna kvinnan... Usch, det hörtes inte bra ut :) Så gamla är vi da inte....
Men i alla fall, kläderna kan passa både den unga tjejen och den vuxna kvinnan.

Tyvärr kommer ni inte till att få se kläderna i butiken här i Frövi, men då får ni ta bilen till Arboga i stället.
Här är lite av vad Soulmate har att erbjuda i höstkollektionen.



Exakt vad jag får hem vet jag inte riktigt, då dom endast hade med sig vårkollektionen. Säljaren skulle plocka några outfit, så det blir rena julafton för mig när jag får öppna paketet.

Annars så hittade jag en ny leverantör med prydnadsaker också. Danska Udesen.




Här är ett litet smakprov på va som kommer :)

På torsdag åker min man och jag till Barcelona på våran bröllopsweekend.
Det betyder att jag inte är här, och att butiken har begränsade öppetider.
I mån av tid kan Veronica hjälpa er, annars får ni vänta till tisdag nästa vecka, då är jag tillbaka för fullt igen.

Ha en fin dag så länge så hoppas jag att vi syns snart :)
Kram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar