onsdag 21. september 2011

Nu har jeg städat upp efter gårdagens klädvisning.
 Det blev en lyckad kväll :)
Mina modeller gjorde en fantastisk jobb.





Mer kläder är på ingång. Väntar en leverans i dag, vad som kommer vet jag inte, så det blir spännande att packa upp.

Sen tänkte jag be om er hjälp. Jag står fast, bom fast!
Jag behöver hjälp med namn på nya butiken. Jag vill inte ta med mig namnet, i och med jag ska byta inriktning. Kommer ha mera kläder än inredning så småning om.
Det ska vara ett namn som är lätt att säga och lätt att komma ihåg.

Om jag använder ditt namnförslag får du ett presentkort värde 250 kr att handla för i nya butiken.
Så kom igen nu! 

Lycka till :) 





1 kommentar:

  1. Halloj !
    Här är några namnförslag på nya butiken i Arboga.

    Hvit Romantik
    Carpe Diem
    Dreams Comes True
    Sagolikt
    Dreamhouse
    Lovely Things
    Underbara Ting
    ( ditt namn ) Drömmar

    Himmel så svårt det var att komma på nåt bra.

    Ha det bäst / Carina

    SvarSlett