fredag 17. februar 2012

Nya kläder

I dag har jag packat upp varor igen. Från Cream denna gång :)
Passade även på att "köra" lite med min praktikant :) Nu som jag har blivit lite tjock mitt på, får hon agera som provdocka.


Här ser ni en jättesnygg jacka/kofta med fina detaljer.
Pris: 899:-


Tuff jeansklänning med tryckknappar och broderi.
Också Cream.





Överst ser ni en virkad poncho från Cream
och under Capri Collections jättefina poncho. Smycken även från Capri Collection.

Här har vi två underbara sommarklänningar, båda Capri Collection.
och sist, men inte minst några looks från b.young. Lite tuffare stil med knallfärger....


Nu rear jag ut massor med kläder från höst och vinterkollektionen till 50% rabatt.
Gäller i morgon 18 feb.
Öppet 10-14

Välkommen!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar