søndag 5. september 2010

Lite bilder från huset.

Nu börjar huset ta form, i alla fall nedervåningen. Där uppe är det fortfarande kaos, men det blir säkert ordning någon gång.
Huset var inte direkt någon katastrof innan vi börja rusta, men nu har jag fått min stil på det hela.

Här är hallen före och efter. Den fungerar bara som en gjenomgång mellan kök och vardagsrum.


Matsalen innan




Vardagsrum innan



Vardagsrum efter





Jag är inte helt klar med all piffing och pynting, men det är trevligt nog. Man måste nog bo in sig innan  man hänger alla tavlor och små saker man vill ha här och var. Jag har ju redan hunnit göra om lite på en skänk jag har.....(Min dotter fick vara med på kortet, hon var sjuk den dagen så hon låg och sov på soffan stackaren )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar