lørdag 4. september 2010

Min dröm

Nu ser det ut som om min dröm kan bli verklighet!  Jag fick ett erbjudande i går som jag inte kan säga nej till. Blir du lite nyfiken nu??? Jag har fått möjligheten att hyra lokalen vägg i vägg med våran gamla lokal, det betyder att jag får mycket större plats. Vilket också innebär att jag äntligen kan få min alldeles egna "riktiga" butik :) :) :)
Nästa utmaning nu blir att få folk till att komma ut på "landet" och besöka min butik. Vi har ju ett kanon läge om vi tänker på togförbindelse till Örebro. 15 minuter tar resan, och sen är det bara två minuters promenad ner till oss.  Bra parkeringsmöjligheter finns precis utanför butiken så det är heller ingen ursäkt till att stanna i stan :)

Det kommer bli lite förändringar framöver, men jag ska fortsätta med att göra naglar och fransar i nya lokalen. Veronica kommer att fortsätta med sin skönhetssalong i gamla lokalen, men det kommer förhåppningsvis bli en dörr där i mellan så vi kan fortsätta vårat goda samarbete.
Nu får jag hitta på ett namn till butiken :) Jag har redan en ide!

Fortsatt trevlig helg på er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar