tirsdag 18. mai 2010

         



Här skiner solen, och himlen är härligt blå. Underbart att känna solen värma på kroppen, och se att det blir grönt på alle buskar och träd.
I dag fick jag min leverans från Krasilnikoff. Trevånings kakfat, små lyktor som blir perfekta ute på bordet i sommar, en flaskhållare (lite större än jag trodde :) som nog passar perfekt som vinställ.. Plats för sex stk flaskor.

I morgon blir en lugn dag på salongen. Ingen kunder inbokat, men jag får väl pyssla lite. Det känns enda mer påtageligt nu att jag har alltfor liten plats. För inte är det väl så att jag beställer f¨ör mycket eller hur :) :) Faktum är ju att man måste förnya sig för att kunderna ska komma tillbaka. Dom tröttnar fort om dom tittar på samma saker hela tiden.


Nu är jag sugen på att ta hem lite mer Green Gate, men tyvärr får jag vänta ett tag. Det finns varken plats eller pengar just nu *ler*.


Fortsätt njut av våren gottfolk! Det finns ingen bätte årstid än denna!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar