torsdag 20. mai 2010

Långdag

I dag har jag jobbat långdag. Mitt på dagen var jag till revisoren en sväng, det hör ju till jobbet det med :) Tur jag har anlitat en revisor, f¨ör det är mycket att hålla reda på. Hann även en sväng inom Norsjö ide och design för att kolla på tapeter till nya huset. Gud, va svårt det är.... Hade egentligen bestämt mig för tapeter i hallen och köket , men var tvungen att ändra mig när jag hitta en ursnygg tapet till matsalen. Så nu lutar det mot en neutral randig tapet till hallen som går i ljus beige och vitt. Vi får väl se om jag hinner ändra mig igen, det är ju trots allt ett par veckor kvar :) Det ser i alla fall ut till att den rosa randiga tapeten till köket blir som planerat. Jag får kolla med min kompis Kia om hon tycker som jag :)
Inga nyheter om Ib Laursen varorna, det hade skedd något fel när jag beställde, så jag var tvungen att beställa på nytt. Hoppas det kommer snart.
Nu sover lillskruttan så mor ska gräva djupt i kylskåpet och se om hon hittar nått att äta, sen blir det sängen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar