onsdag 12. mai 2010

Kappmetervara!

Nu har jag fått hem ferdig sydd kappmetervara i den klassiska vita med monogram, och vit med grå text "Notredame".

Tyvärr inget nytt från Ib Laursen än, men jag håller tummarna för nästa vecka.


Det visar sig visst att jag har fått en "konkurrent" här i distriktet. Men det kan man ju aldri rå över, så nu gäller det att få till nått smart så kunderna hittar hit också :) Måste nog jobba hårdare på min ide om att utöka! Det brukar lösa sig för snälla tjejer heter det ju....

Det skulle varit såååå kul att få lite större lokal, så jag kan få en egen butik butik. Som ni vet är det kombinerat skönhetssalong och butik något som till tider kan vara ganska störande för kunderna som ligger på behandling, och även för min kollega Veronica när jag är bortrest på mitt jobb i Norge. Då får ju hon springa mellan hennes kunder og eventuella kunder som vill handla av mina grejer.


Nej, det ser nog ut till att jag måste løsa det på nått sätt.... Får lägga huvudet i blöt och se om det dyker upp nån ide så småning om....


Ha det gött :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar