lørdag 15. mai 2010

Sommaren är på g...

Nu har jag skickat iväg en liten beställning från danska Krasilnikoff.
Underbart söta lyktor, flaskhållare, 3 vånings kakfat och blomkruka på fot.
Lykterna i mitten har jag haft förut, och var jättepopulära. Kostar endast 49 kr.
Med lite gulligt spetsband blir dom enda finare.

I dag har jag varit på min favorit butik, Smultrongården. Alltid lika mysigt, och alltid lika trevlig personal :) Två mattor från Nyblom o kollén fick följa med hem, samt en glasburk till kaffe, med en söt rosa huva :)

Underbart väder har vi också här i dag. Nu längtar jag till jag får huset. Det hade varit en perfekt dag till att greja i trädgården, eller klippa gräsmattan... Jag får nemligen en jättestor trädgård, även ett litet växthus. Hoppas bara jag hinner med att odla lite denna sommaren. Jag är ingen trädgårdsmästare, men övning gör mästare eller hur..... :)
Önskar er en fin helg, det blir nog en och annan bränd näsa där ute i dag kan jag tänka mig!








PS: Klicka på bilden så blir den större!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar