onsdag 25. august 2010

DesignWerket

I dag fick jag hem lite kläder. Jag tog en risk och beställde kläder från svenska DesignWerket. Vi får se hur det funkar här i lilla Frövi :) Jag har redan bytt kläder sen jag kom hit i morse :)

För att sitera min kära kollega Veronica "Nu har vi verkligen allt här i butiken" Och det är nestan sanningen, här kan man bli fin från topp till tå, och även få fint hemma :)

Här ser du några exempler på va som har kommit, det var lite restleverans så mer väntas hem i  sept/okt.


Så här ser den ut på DesignWerkets hemsida...

Och såhär ser den ut i verkligheten.....


Veronica "modellerar" :)

Finns i cream. Kommer i svart sept/okt.


Med denna tröjan kan du göra mycket roligt med halsen.
Använd den som cape, huva eller gör en snygg knut.

"Skitsnyggt" scarf, sitat Virre.


Hör gärna av dig om du är intresserad av något på bilderna.
Jag skickar det till dig om du inte har möjlighet att komma till butiken.



                                                

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar