søndag 22. august 2010

Hem igen

Nu sitter jag i bilen på väg hem från en underbar helg i Norge. Vi har hälsat på släkt och vänner, och det är alltid lika trevligt :)

Det blev tyvärr ingen Formex mässa på mig i år, jag som hade gjort så himla massa research och sett fram emot att åka. Men så är det när familjen måste komma i första hand. Var verkligen nyfiken på alla utställare och trender för julen, men jag får helt enkelt kolla i katalogerna  i stället :)

I morgon startar rean i butiken, all heminredning 50 % rabatt! Vi håller på till och med fredagen så löp och köp :)

Jag vill också passa på att påminna er om de underbara sängarna jag har i mitt sortiment. Detta är beställningsvara, och därför inte rea :) Men såååå fantastisk söta :) Jag har redan köpt en till min dotter, och jag kan knappast vänta tills jag får monterat den. Men tyvärr är det lite renoveringsprojekt som måste bli klart först.



Ha det supert så länge så hoppas jag vi ses nån gång denna veckan :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar