torsdag 5. august 2010

Vem vet....

va framtiden bringer???  Jag går ju med drömmar och planer att få en "riktig" butik snart... Jag trivs jättebra som jag har det i dag, men känner att det inte är nog för mig. Jag vill kunna inreda affären på mitt lilla sätt så det blir extra myskänsla för kunderna när de kommer in. Jag får nog drömma och planera i mitt huvud ett tag till så blir det extra kul den dagen det händer :)

Fick en lite knasig ide denna veckan och bjöd in till en annorlunda tjejkväll. Hoppas verkligen folk tycker det är kul och blir med på galskapen :) Varför inte tänka och handla lite "outside the box"? Kanske blir det överraskande kul :) Ni som läser detta och har fått inbjudan på FB, dyka in i garderoben nu :) Om inte annat så har ni fått röjt i garderoben nu som alla fina höstnyheter kommer in i butikerna :) Risken finns väl att något enstaka plagg hittar vägen hem till dig...

Apropos fina kläder, här kommer bilder från Designwerket. Är dom inte snygga???












När jag kommer hem från min vistelse på det stora havet har jag planer om att sätta kursen mot Stockholm och Formexmässan. Gud va roligt det var, hade min första tur dit förra året och det var underbart att gå och titta på allt fint. Man blir bara pyttelite deprimerad när man åker hem, för man skulle vilja ha så mycket man inte har råd med. Tänk att det redan har gått ett år sedan sist... My God va tiden går fort.

Ni får ha en fortsatt fin torsdag, tänk att det är helg redan i morgon :) Jag får fortsätta jobba så jag får behålla mitt nya hus och min nya bil :) Medans jag jobbar ska jag fortsätta fantisera om framtiden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar