mandag 18. oktober 2010

Bråttom...

fick vi när hyresvärden kom förbi i morse och berätta att de kommer och öppnar upp väggen i morgon bitti. Ni som har varit hos oss vet ju att det står en hel del i kroken :) Nu är det dock helt tomt i hyllerna, eller rättare sagt tomt på väggarna eftersom jag har tagit bort alla hyllplan också.
Det betyder alltså att det inte finns någon prylar alls i butiken förens jag öppnar i nya lokalen. Det var inte riktigt planen från början, men så kan det gå :)

Leveransen från Boel & Jan kom i dag, oj, oj, oj :) Mycket fint kan jag säga! Nu längtar jag tills jag får upp allting... Så himla synd att min jobbvecka i Norge kom mitt i flytten, men vi får göra det bästa utav det. Man måste ju ha lite lön också :)

Speglarna från Housedoctor kom också i dag, då er det bara barnsängen från Hoppe kids som fattas. Känns som att jag börjar närma mig nu :)

Nu väntar jag på att klockan ska gå så lilla tösen ska sova. Sen är det bara att byta om till andra kläder och dyka ner i målarfärgen. Min fantastiskt underbara sambo är redan i gång med målningen. Vilken prins jag har fått, räddare i nöden! Hur skulle jag klarat det här utan hans hjälp...?
Spegel spegel på väggen där...










                                                     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar