fredag 15. oktober 2010

Denna vecka har jag fått intet mindre än tre stora leveranser, Ib Laursen, Jabadabado och silkflower. Nu fattas bara Hoppe kids, Housedoctor och en liten oredre från Jeanne d'arc living.

I tisdags hade vi besök av "gardinmannen" som jag och Veronica kallar honom, den alltid lika trevliga försäljaren från Boel & Jan! Han hade som vanligt en massa fina nyheter att visa upp, och jag blev som alltid lika exalterad och sugen på att köpa allt. Efter lite diskution med mitt smaksråd Veronica tror jag vi kom fram till en hyfsad bra beställning. Så ni kan verkligen se fram emot en himla massa fina gardinnyheter i höst.


Status på lokalen är nu att de ska måla och lägga golv innan den 1:a november. Jag kommer hem från havet 2:a november så då blir det att jobba stenhårt med att bli klar så fort som möjligt. Jag hoppas på att kunne öppna dörrarna till fredag 5. men jag kan inte lova det till 100 %. Det ska snickras, skruvas, målas, tapetseras, dekoreras och piffas en hel del, och allt detta ska kombineras med jobb och till tider tre små barn under tre år i hus. Jag lovar er att jag ska göra allt för att klara av att bli ferdig till fredagen. Jag får väl återkomma med uppdaterad informatin när det närmar sig :)

Tänkte visa er lite bilder på kaoset som råder här hemma inför flytten. Ni får också en sneakpeak på va som kommer till butiken.


                                                            EXTREME MAKEOVER :)


Jag önskar er en fantastiskt underbar helg!
Kram

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ så fin stolen blev!! Längtar tills vi får se hela resultatet!!
    Kram Lisa

    SvarSlett