søndag 31. oktober 2010

Det närmer sig.....

Nu är det inte länge kvar.... I morgon tar jag offisielt över lokalen :) Ett nytt kapittel i min företagshistorie... Undrar hur det kommer gå, jag är så taggat nu! Hoppas verkligen det kommer gå bra. Tusen ideer hoppar runt i mitt överfyllda huvud, men att få till det i praksis kräver både tid och energi. Det är väl mest tiden det står på, som folk flest skulle jag önska jag kunde dela på mig så jag hade möjlighet att vara flere platser samtidigt. En del i butiken, en del hemma med min dotter och sambo och sen en del som flyger runt med reklam till Örebro län. Jag tycker jag ser mig själv, haha.

Tänkte gå ut med ett öppningserbjudande redan nu... Ni läsare får ju få en liten fördel :)
Om du bokar din nagelförlängning i november betalar du endast 500 kronor. Ordinarie pris 650.
(det betyder alltså att du måste komma och göra dina naglar under november månad)
Perfekt om du vill ha snygga naglar till alla julfester framöver :)


                                             Ring salongen (Evig Skönhet) för tidbokning.
                                                                  Telefon 0581-300 35.
Eller skicka iväg ett mail till: nailspetz@hotmail.com

                                                       Hoppas ni har haft en trevlig helg!
                  
Hejdå!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar