søndag 17. oktober 2010

Hjälp!

I går satt jag och försökte förändra min design på bloggen, men jag fattade inte så mycket... Jag tycker alla har så fina bloggar, men fattar inte riktigt hur ni får det till. Har ni någon tips till hur jag ska göra???

I dag ska jag måla lite stolar så jag blir klar med min matsalsgrupp. Det börjar ta form, men fyra stolar kvarstår. Känner mig lite trött i dag, tror jag sov lite för länge :)

Här skiner solen i dag, men kallt som fy. Tur man har det gott och varmt här inne.
Önskar er alla en underbar dag!
Nya vänner som kommer flytta in i min butik :)







1 kommentar:

  1. Jag är inte heller så duktig på att designa bloggen. Så jag har valt ett färdig mall från shabbyblogs.com. Enkelt men kanske inte så personligt, hoppas lära mig så småning om.
    Vilka fina möbler du visar i förra inlägget. Blir en rejäl makeover.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvarSlett