tirsdag 5. oktober 2010

Jobbdags

Nu ska jag snart dra mig till jobbet, det blir en kort dag i dag for min dotter vaknade med feber så jag fick vara hemma på förmiddagen. Mina kunder kommer lite senare som tur var så då behövde jag inte avboka i dag. Det är inte så lätt när en är egen företagare, det finns liksom ingen som kan göra mitt jobb, speciellt inte när det är nagelkunder. Tack och lov för Veronica som håller öppet i alla fall!
Nu väntar jag på att tösen ska vakna, sen får hon åka till sin pappa några timmar. Det är med tungt hjärta och dåligt samvete jag skickar iväg henne, men hon har det ju inte sämre där. Det är nog bara "mammasamvetet" som kickar in. Hoppas hon frisknar till snart!

Annars är det inte så mycket nytt att berätta. Jag går och väntar på att veterinären ska städa ur lokalen så jag får börjat måla. Jag blir lite stressad av att inte få gjort nått, men jag får väl helt enkelt bara ta några djupa andetag och inte tänka så mycket på allt va som ska hinnas med. Det blir nog klart till slut :)
Visar ett par bilder igen på va som kommer....

Sideboard med zinktopp. 170cm lång.


En gammel goding i ny färg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar