mandag 11. oktober 2010

Julafton och 17. mai på samma gång....

I dag har jag äntligen fått nycklar till min nya lokal, och inte nog med det...Den gula stora lastbilen kom med varor till mig i dag. En stor leverans från Ib Laursen, så man kan säga att det var både julafton och 17. mai på samma gång :) Gissa om jag är nöjd!!!! Nu väntar jag bara på målarfärg så kan jag börja! Tjohooo, det bästa som finns!!!


I kväll har min underbara sambo och jag börjat måla en matsalsgrupp som vi hämtade i Säffle i går. Den blir såklart vit :) Som om vi inte har nog att göra här hemma, ha ha. Här är det fullt hus en vecka med tre gulliga busungar i sin bästa trotsålder, i alla fall de två största som närmar sig tre år. Lilltösen på ett visar vilje hon med så det kan bli lite livat ibland.

Nu är det snart läggdags för min del så ni får ha en god natt där ute wherever you are :)



             Jag har redan fyllt upp det lilla förrådet i min nya lokal :) Oj,oj vad roligt det kommer bli!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar