torsdag 7. oktober 2010

Så var ordningen återställd

Tillbaka på jobbet i dag efter två dagar hemma med sjuk dotter. I dag jobbar vi långdag här i salongen, men det gör inget så trist väder som det är i dag. Nu har verkligen hösten kommit för allvor.
I morgon åker Veronica och jag på "studieresa" till Västerås för att lära oss lite om Restylane. Vi ska försöka få någon att komma hit till salongen ibland för att göra behandlingar. Finns det någon intresse där ute??? Vi öppnar lite senare på eftermiddagen i morgon, ca två halv tre för er som har tänkt er förbi.

Va gäller lokalen står det fortfarande stilla, men jag hoppas jag får komma in nästa vecka och börja måla väggarna. I mellanåt får jag spana efter postbilen och hoppas mina leveranser kommer snart :)


Ha en fortsatt bra dag, så får ni passa på att tända lite ljus nu när hösten har kommit!

1 kommentar:

  1. Va roligt!!! Din blogg har jag ju missat... lägger till dig oxå.
    Tack rara du! drar av 20% & skickar på måndag. så du borde ha dom på tisdag!
    Kram Kram Lisa

    SvarSlett