onsdag 13. oktober 2010

Måla, måla, måla...

 Hej på er! Här går det i målning dygnet runt känns det som. Fast det är väl inte helt rätt, men kvällarna går i alla fall till målning. Just nu håller jag på med en matsalsgrupp som ska bli vit. Nu er tredje strykningen klar på bordet och två stolar, så jag hoppas jag blir klar med sista strykningen i morgon kväll. Sen är det bara fyra stolar kvar som skal ha fyra lager med färg :) Plus två bord som står i salongen som väntar på lite magisk vit färg så de kan få en extreme makeover....
Jag tror matsalsgruppen blir otroligt fin, det blir superkul att se resultatet nån gång förhoppningsvis nästa vecka.

På fredag får jag äntligen börja måla väggarna i lokalen också. Jag fick inte måla innan de hade besiktat lokalen, men nu känner jag att jag måste i gång snart. Min dotter ska till sin pappa i helgen, så det er möjligt jag lämnar man och bonusbarn här hemma och åker ner några timmar. Jag får passa på att jobba när jag kan :) Känner ett visst tidspräss nu!

Har tyvärr ingen roliga bilder att visa er i dag. Veronica och jag har fixat och donat i "gamla" lokalen, men ingen tänkte på att ta kort... Vi förbereder inför min flytt så det blir lite ommöblering och omorganisering.  Mysigt blir det i alla fall :)

Nu får jag gå och väcka min bästa sambo som sitter i fåtöljen och sover :) Han sover nog bättre i sängen :)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar