torsdag 28. oktober 2010

Mera barn....

Har inte så mycket nytt att komma med tyvärr, renoveringen pågår för fullt. Har en spion där hemma som kollar läget dagligen :) Nu håller dom tydligen på att måla för fullt och jag är väldigt nyfiken på resultatet. Så väldigt spännande är det dock inte, jag har ju sagt att jag vill ha vitmåladae väggar, men med tanke på den grella beiga färgen som var tidigare så blir det nog stor förändring. ( Förlåt om jag trampar nån på tårna :)

Nu sitter jag och funderar på va jag ska ha som öppningserbjudande. Har lite olika ideer, men det lutar nog mer åt det ena hållet... Ska bara bolla lite med han där hemma och fråga va han tycker. Han har ju lite erfarenhet från handelsbranchen sen tidigare så han vet nog va som säljer :)

Tänkte visa lite bilder igen, denna gången på de sötaste leksakerna från JABADABADO.

Jättegullig marknadstånd. Här kan man köpa till låder med diverse frukt, glass med mera.
Pris för marknadsvagnen 495 kr.
Låder med tillbehör 149 kr stk.
Praktisk leksakslåda som även kan användas som gåvagn.
Finns i färgerna blå och rosa.

Resväskor för den tuffa killen eller tjejen.
Säljs i set om tre. 179 kr.

Resten får förbli en  hemlighet än så länge. Ni måste ju ha en grund till att komma och titta :)

Sköt om er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar