onsdag 27. oktober 2010

Längtar hem...

Här sitter jag, långt till havs och längtar hem till mitt nya prosjekt. Du kan tro jag har tusen tankar i huvudet... Jag har ju inte annat än tid till att tänka när jag går här och städar... Tolv timmars dagar, sju dagar på raken...Dess mera jag tänker på allt jag måste hinna med dess mer orolig blir jag om jag ska hinna klart på två dagar... Det är inte allt jag klarar av att fixa själv så jag är beroende av mycket hjälp från min sambo, och förhåppningsvis ett par goda kompisar :) Tur att man har dom :) 

Så småningom kommer jag visa mer bilder från butiken och inte så mycket katalogbilder. Jag har fått några goda råd av min väldigt goda vän i Norge, som också är en trogen läsare.... :) Jag har inte riktigt haft den möjligheten tidigare på grund av storleken och utformningen på butiken, men du blir det andra bullar! Det ska bli roligt att visa varorna i ett miljö och inte bara på hyller längst väggarna. En annan sak som också blir roligt är att hänga upp gardinerna så ni verkligen får kännslan av hur den ser ut. Jag har tjuvlånat lite bilder på gardiner jag fått hem... Här har ni dom..
Hissgardin med änglamotiv. Så himla gulliga.
Knytbandslängder med änglamotiv.
Notre Dame knytbandslängder. Perfekt som höstgardin!

Har även en massa andra gardinnyheter på lager, bland annat underbara julgardiner.
Ha en god kväll och sov gott!

3 kommentarer:

  1. Du ska få så mycket hjälp du vill älskling.
    //Beniz

    SvarSlett
  2. Hej Linda! Änglagardinerna är väldigt söta. Vad bra att du fått hem julgardiner, det behöver jag och vill ju gärna handla på hemmaplan.
    Ha de så bra ute till havs, kram Ing-Britt

    SvarSlett
  3. Hei. Så heldig du er som har en sånn god venninne i Norge :-)
    Er veldig spent på resultatet Linda, gleder meg til å se. Du får telle nedover, så er du hjemme før du vet ordet av det. Tvi tvi.. A

    SvarSlett